• تهران، پونک، عدل شمالی، بلوار کمالی جهاد، کوچه یکم، پلاک یکم، واحد اول
تلفن همراه
09121184963
تلفن دفتر
03136343448
ساعات کاری
شنبه تا پنجشنبه ۹ تا ۲۰
کانال سازی – مراحل کانال سازی در ساختمان چگونه است

کانال سازی – مراحل کانال سازی در ساختمان چگونه است

کانال سازی چیست؟

در این مقاله به این سوال که کانال سازی – مراحل کانال سازی در ساختمان چگونه است  پاسخ دهیم. آیا شما نیز به دنبال اجرای مراحل کانال سازی کانالسازی ساختمانی به بهترین شکل ممکن هستید؟ آیا می دانید که هزینه های مربوط به کانالسازی چقدر می باشد؟ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل اجرایی و مزیت های استفاده از کانال سازی در ساختمان خود، مقاله ما را تا انتها مورد بررسی قرار دهید و جالب ترین اطلاعات را در این زمینه به دست آورید.

یکی از مهمترین و پرکاربردی ترین صنایع امروزی را صنعت کانال سازی کانالسازی شکل داده است که حوزه های فعالیت این صنعت را گردش هوا و تهویه مطبوع در ساختمان های صنعتی و مسکونی شامل می شود. اصلی ترین وظیفه این صنعت، انتقال هوا از منبعی به قسمت های مختلف ساختمان می باشد که مشکلات بسیار مختلفی اعم از اختلاف دما یا غیره به حداقل ترین حد خود برسد.
کانالسازی در نگاه اول ممکن است امری بسیار ساده ای به نظر برسد که در حقیق چنین نبوده و اگر طراحان آن به استانداردها و نکات مورد توجه در کانالسازی توجه لازم را نداشته باشند، ممکن است مشکلات بسیار جدی تری را برای اهالی ساختمان های مسکونی و صنعتی به وجود آورند. در صنعت کانال سازی کانالسازی، یک سری از دریچه ها هوا و کانال ها بایستی طبق نقشه ی طراحی شده، مورد اجرا قرار گرفته و از این طریق کانالسازی کانالسازی مورد نظر کاربران را به وجود آورد.
امروزه شما می توانید شرکت های خدماتی بسیار متعددی را در کشورمان مشاهده کنید که هر یک از آنها به دنبال ارائه خدمات فوق العاده ای در زمینه کانالسازی هستند و افراد می توانند با توجه به نیاز خود به این حرفه، با یکی از معتبرترین این شرکت ها در تماس باشند و راهنمایی های مورد نظر خود را دریافت کنند.

بی شک کانالسازی نظری یکی از معتبرترین و مشهورترین این شرکت ها بوده و شما می توانید با خیال راحت تماس لازم را با همکاران ما داشته باشید. همچنین شما می توانید قبل از اینکه کار خود را به دست همکاران ما بسپارید، ویدیو های مربوط به نحوه ی اجرای کانالسازی را مورد مشاهده قرار دهید. برای نمونه شما می توانید ویدیوی زیر را با دقت مورد تماشا قرار داده و با روند اجرایی فعالیت ما از نزدیک آشنا شوید.

 

image 1

کانال سازی برای چه مجموعه هایی می باشد؟

توجه داشته باشید که با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، شاهد طراحی و ساخت بهترین امکانات رفاهی برای زندگی روزمرگی بشر در سراسر جهان هستیم که بی شک صنعت کانال سازی نیز تجلی همین تکنولوژی مدرن امروزی می باشد. برای اینکه افراد یک ساختمان در آسایش و رفاه زندگی کنند، نیاز به دمای متعادل دارند و همین امر نیز سبب شده است که امروزه افراد در ساختمان های مسکونی و حتی صنعتی خود، به دنبال اجرای بهترین و بی نظیرترین کانالسازی باشند تا بتوانند دما و رطوبت موجود در محیط مورد نظر خود را کنترل کرده و از بهترین سیستم هوارسانی استفاده کنند. کانال سازی نیز به فرایندی گفته می شود که در آن یک سری از لوله ها، کانال ها مورد استفاده قرار گرفته و بهترین سیستم تهویه مطبوع را طراحی می کند. در واقع کانالسازی می تواند هوای موجود در یک ساختمان را یکدست کرده و از این طریق تمام ساکنان آن نیز احساس رضایتمندی داشته باشند. از مهمترین و اصلی ترین مجموعه هایی که امروزه به دنبال استفاده از کانالسازی هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         بیمارستان ها

–         ساختمان های مسکونی

–         کارخانه ها

–         کارگاه ها

–         مراکز تجاری

–         برج ها

–         ساختمان های اداری

–         مدارس و دانشگاه ها

شما نیز می توانید با توجه به ساختمان خود، به راحتی صنعت کانالسازی را در آن اجرا کرده و از بهترین سیستم تهویه هوای مطبوع بهره مند شوید.

مزیت های کانال سازی در یک مجموعه

بی شک یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از مردم به فکر راه اندازی و استفاده از کانال سازی باشند، مزیت ها و فواید این صنعت می باشد. شما نیز می توانید قبل از اینکه با همکاران ما در تماس باشید، بهتر است در خصوص مزیت های استفاده از کانالسازی یک سری از اطلاعات را به دست آورید. از مهمترین مزیت های مربوط به راه اندازی کانال سازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره مند شدن از سریع ترین سیستم گرمایشی و سرمایشی در فصول مختلف از سال
  • هوای مورد نیاز سریع از نقطه تولید به مقصد می رسید چرا که در صنعت کانالسازی از کانال هایی بزرگی استفاده می شود و این کانال ها می توانند حجم بالایی از هوای مورد نیاز شما را انتقال دهند.
  • استفاده از سیستم مذکور می تواند از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و قابلیت برنامه ریزی را نیز دارد.
  • راندمان استفاده از کانالسازی بسیار بالا بوده و مصرف انرژی آن نیز پایین می باشد.
  • از دیگر مهمترین و اصلی ترین مزیت های مربوط به کانالسازی می توان به مستقل و مجزا بودن سیستم تهویه هوا اشاره کرد.
    اکنون شما نیز می توانید با توجه به مزیت های گفته شده، اقدامات مربوط برای راه اندازی و استفاده از سیستم کانالسازی را انجام دهید.

انواع کانال ها بر اساس اشکال

در سیستم راه اندازی کانال سازی، شاهد استفاده از کانال های بسیار متفاوتی هستیم که شما نیز می توانید با توجه به مزیت ها و معایب هر یک از انواع این کانال ها، بهترین و مناسب ترین مدل کانال را برای راه اندازی سیستم تهویه مطبوع مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که در انتخاب بهترین و مناسب ترین کانال برای راه اندازی این سیستم، به معماری و طراحی ساختمان خود نیز توجه لازم را داشته باشید تا مناسب ترین این کانال ها را مورد استفاده قرار دهید. البته در نظر بگیرید که کانال های استفاده شده در کانال سازی، بر اساس آیتم های بسیار متعددی تقسیم بندی می شوند که بی شک یکی از مهمترین و اصلی ترین این آیتم ها را اشکال کانال ها شکل داده است.

ابزار کانال سازی کولر

اگر بخواهیم کانال ها را بر اساس اشکال آنها تقسیم بندی کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کانال های چهارگوش
  • کانال های گرد
    همچنین شما می توانید تصاویر مربوط به کانال های استفاده در اجرای کانالسازی موفق را به شکل زیر مورد مشاهده قرار دهید و از این طریق با ساختار هر یک از این محصولات، از نزدیک آشنا شوید.

مزیت ها و معایب کانال های چهار گوش

در اجرای کانال سازی بایستی از بهترین و مناسب ترین انواع کانال ها استفاده کرد تا بتوان سیستم تهویه هوای مطبوع مورد نیاز خود را در اختیار داشت. یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع کانال های مورد استفاده در سیستم اجرایی کانالسازی می توان به کانال های چهارگوش اشاره کرد که شکل آنها چهارگوش بوده و از جنس بسیار متفاوتی نیز برخوردار می باشد که خریداران می توانند با توجه به نیاز خود، مناسب ترین این تجهیزات را تهیه و خریداری کنید. از مهمترین مزیت ها معایب مربوط به این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن آلودگی صوتی بالا
  • قیمت پایین و بسیار مناسب
  • عدم نیاز به تجهیزات زیاد
  • اشغال فضای زیاد
  • سرعت اجرای بالا
  • طراحی آسان و سریع

انواع کانال ها بر اساس اشکال

در سیستم راه اندازی کانال سازی، شاهد استفاده از کانال های بسیار متفاوتی هستیم که شما نیز می توانید با توجه به مزیت ها و معایب هر یک از انواع این کانال ها، بهترین و مناسب ترین مدل کانال را برای راه اندازی سیستم تهویه مطبوع مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که در انتخاب بهترین و مناسب ترین کانال برای راه اندازی این سیستم، به معماری و طراحی ساختمان خود نیز توجه لازم را داشته باشید تا مناسب ترین این کانال ها را مورد استفاده قرار دهید. البته در نظر بگیرید که کانال های استفاده شده در کانال سازی، بر اساس آیتم های بسیار متعددی تقسیم بندی می شوند که بی شک یکی از مهمترین و اصلی ترین این آیتم ها را اشکال کانال ها شکل داده است. اگر بخواهیم کانال ها را بر اساس اشکال آنها تقسیم بندی کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کانال های چهارگوش
  • کانال های گرد
    همچنین شما می توانید تصاویر مربوط به کانال های استفاده در اجرای کانالسازی موفق را به شکل زیر مورد مشاهده قرار دهید و از این طریق با ساختار هر یک از این محصولات، از نزدیک آشنا شوید.
    مزیت ها و معایب کانال های چهار گوش
    در اجرای کانال سازی بایستی از بهترین و مناسب ترین انواع کانال ها استفاده کرد تا بتوان سیستم تهویه هوای مطبوع مورد نیاز خود را در اختیار داشت. یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع کانال های مورد استفاده در سیستم اجرایی کانالسازی می توان به کانال های چهارگوش اشاره کرد که شکل آنها چهارگوش بوده و از جنس بسیار متفاوتی نیز برخوردار می باشد که خریداران می توانند با توجه به نیاز خود، مناسب ترین این تجهیزات را تهیه و خریداری کنید. از مهمترین مزیت ها معایب مربوط به این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • داشتن آلودگی صوتی بالا
  • قیمت پایین و بسیار مناسب
  • عدم نیاز به تجهیزات زیاد
  • اشغال فضای زیاد
  • سرعت اجرای بالا
  • طراحی آسان و سریع

مزیت ها و معایب کانال های گرد

کانال سازی با استفاده از کانال های گرد، یکی از بهترین اقداماتی می باشد که شما می توانید آن را در ساختمان خود نیز پیاده کنید. توجه داشته باشید که کانالسازی با کانال های گرد، دارای یک سری از مهمترین و اصلی ترین مزیت ها می باشد که عبارتند از:

  • وزن بسیار کم
  • کاهش صدا
  • ظاهری بسیار زیبا
  • راندمان بالا
  • افت فشار پایین
  • سرعت انتقال هوای بالا
  • ضد زنگ بودن
  • سرعت اجرای بسیار بالا
  • داشتن مقاومت بسیار بالا و بی نظیر

انواع کانال ها بر اساس جنس

کانال های استفاده شده در مراحل اجرایی کانال سازی، بر اساس جنس نیز بسیار متفاوت هستند و شما می توانید اطلاعات بسیار دقیقی را در خصوص انواع کانال ها به دست آورده و از این طریق بهترین و مناسب ترین آنها را در سیستم اجرایی کانالسازی ساختمان خود استفاده کنید. شما می توانید تنوع بالایی از کانال ها را در بازار مشاهده کنید که از مهمترین و اصلی ترین این کانال ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کانال های فلزی
  • کانال های غیر فلزی
  • کانال های قابل انعطاف پذیر
  • کانال های جوشی
  • کانال های پلاستیکی
  • کانال های گالوانیزه
  • کانال های پارچه ای
  • لوله فلکسیبل – کانال های فلکسی
  • کانال های پیش عایق
    در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد هر یک از انواع کانال ها، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

کانال های فلزی: کانال سازی

از پرکاربردترین و بی نظیرترین کانال های مورد استفاده در سیستم اجرای کانالسازی می توان به کانال های فلزی اشاره کرد که می توان جریان ورود و خروج هوا را به راحتی انجام داده و شما نیز از بهترین سیستم تهویه هوای مطبوع استفاده کنید. اگر شما نیز دوست دارید تا در روزهای آینده اقدام به اجرای بهترین سیستم کانالسازی داشته باشید، می توانید این فرصت طلایی را از دست ندهید و با استفاده از کانال های فلزی بسیار باکیفیت، سیستم تهویه هوای مطبوع فوق العاده ای را در ساختمان اداری و مسکونی خود مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید تصاویر مربوط به این کانال ها را به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار داده و اطلاعات بیشتری را نیز به دست آورید.

کانال های غیر فلزی

کانال سازی به کمک کانال های غیر فلزی، یکی از مدرن ترین شیوه های مربوط به اجرای کانالسازی می باشد که شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود از این محصولات استفاده کنید. از مهمترین نکات قابل توجه در استفاده از کانال های غیر فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دمای هوای جریان در داخل کانال نباید از 120 درجه سانتی گراد بیشتر باشد.
  • کانال های غیر فلزی که از مصالح سوختنی تهیه شده اند، استفاده نکنید.
  • استفاده از این مدل از کانال ها برای کولرهای آبی و ایرواشر می باشد.
    کانال های قابل انعطاف پذیر: کانال سازی
    یکی دیگر از بهترین انواع کانال های مورد استفاده در کانالسازی را، کانال های انعطاف پذیر شکل داده است. این مدل از کانال ها به دستگاه ها و دریچه های هوا متصل شده و از در ساخت و طراحی آن از استانداردهای مختلفی استفاده می شود. اگر شما نیز قصد استفاده از این مدل کانال ها را در کانالسازی مد نظر خود دارید، می توانید به آیتم های زیر توجه کنید:
  • حداکثر طول مربوط به این کانال ها بایستی 25.4 متر باشد.
  • دمای هوای قابل جریان در داخل این کانال ها نباید از 120 درجه سانتی گراد بیشتر باشد.
  • کانال های مذکور را نباید از داخل دیوار، سقف و کف عبور دهید.
  • طول اتصال لرزه گیر از 25 سانتی متر بیشتر نباشد.

کانال های جوشی: کانال سازی

اگر شما نیز به دنبال راه اندازی بهترین و بی نظیرترین سیستم کانال سازی در ساختمان خود هستید، می توانید از بهترین کانال های موجود در این زمینه استفاده کنید. یکی از پرکاربردترین و بهترین انواع این کانال ها را، کانال های جوشی شکل داده است که مناسب برای استفاده در موتورخانه های بسیار گرم می باشد چرا که جنس این کانال ها از ورق های آهنی سیاه رنگ بوده و سختی و مقاومت بسیار بالایی را در سیستم کانالسازی به دنبال دارد. این مدل از کانال ها از وزن بسیار زیادی برخوردار هستند و هزینه های اجرایی آنها نیز بیشتر می باشد. با این حال امروزه بسیاری از افراد در کارخانه های مختلف به دنبال راهنمای استفاده از این مدل کانال ها هستند. ابعاد و وزن مربوط به این کانال ها بسیار متفاوت بوده و شما می توانید با توجه به بودجه ی در اختیار خود، اقدامات مربوط به استفاده از این محصولات را انجام دهید.

کانال های پلاستیکی

کانالسازی با استفاده از کانال های پلاستیکی یکی از جدیدترین شیوه های اجرای کانال کشی می باشد که شما نیز می توانید با توجه به بودجه ی در اختیار خود، اقدام به استفاده از این کانال ها داشته باشید. همچنین لازم است بدانید که کانال های پلاستیکی در راه اندازی کانالسازی، مزیت های بسیار مختلفی را به دنبال دارد که از مهمترین این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد زنگ زدگی و ضد پوسیدگی
  • عایق حرارتی بسیار بالا
  • کاهش ضایعات
  • حمل و نقل بسیار آسان
  • بدون بود
  • سرعت نصب بالا
  • قیمت بسیار ارزان تر
  • تنوع رنگ بندی
  • وزن کم
  • ضد باکتری و قارچ
  • کاهش صدا در زمان کار

کانال های پارچه ای: کانال سازی

کانالسازی با استفاده از کانال های پارچه ای از دیگر خدماتی می باشد که شما می توانید از همین وب سایت پیش روی خود دریافت کنید. در نظر داشته باشید که کانال های پارچه ای مناسب برای استفاده در سیستم راه اندازی کانالسازی ساختمان های مختلف مانند آزمایشگاه ها، فضای عمومی و اداری، رستوران ها، ساختمان های مسکونی، اتاق های تمیز و انبار های می باشد. همچنین استفاده از این کانال ها دارای یک سری از مهمترین و اصلی ترین مزیت ها می باشد که از بارزترین این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • قابلیت شستشوی
  • قابلیت شکل پذیری در اشکال مختلف
  • حذف سقف کاذب
  • ضد حریق بودن
  • زمان نصب بسیار کوتاه و سریع
  • هزینه های نصب مناسب
  • اشغال فضای کمتر
  • نیاز نداشتن به عایق کاری
  • تنوع رنگ بندی
  • وزن بسیار کمتر
  • عدم نیاز به استفاده از دریچه های فلزی
  • داشتن صدای کمتر هنگام بهره برداری
  • توزیع هوا به شکل یکنواخت

کانال های فلکسیبل: کانال سازی

کانال های فلکسیبل از دیگر مهمترین و بی نظیرترین کانال های مورد استفاده از سیستم راه اندازی کانالسازی می باشد که امروزه بسیاری از مردم این محصول را با اسم لوله خرطومی می شناسند. این مدل از کانال ها از عایق پشم شیشه، آلومینیوم و روکش پی وی سی تهیه و طراحی شده اند که همین آیتم ها سبب شده تا کانال های مذکور از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد. همچنین از مهمترین و اصلی ترین مزیت های استفاده از کانال های فلکسیبل در راه اندازی کانالسازی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد حریق بودن
  • سبک و انعطاف پذیر بودن
  • سرعت نصب بسیار بالا
  • هزینه های نصب بسیار کم
  • مناسب برای استفاده در آب و هوایی رطوبتی و شرجی
  • مقاومت بسیار بالا
  • در زاویه های مختلف قابلیت نصب دارد
  • داشتن لرزش و صدای کم در هنگام بهره برداری

کانال های پیش عایق

یکی دیگر از کانال هایی که در سیستم راه اندازی کانال سازی از آن استفاده می شود، می توان به کانال های عایق پیشه اشاره کرد. این مدل از کانال ها در لیست کانال های چهارگوش واقع شده و از فوم پلی اورتان تهیه و ساخته شده است که اطراف آن را نیز ورق های آلومینیومی شکل داده که یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع کانال های در راه اندازی کانالسازی می باشد. از مزیت های استفاده از این مدل کانال ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد قارچ و باکتری
  • سرعت اجرای بالا
  • سبک وزن بودن
  • قابلیت تغییر شکل
  • یکپارچگی عایق
  • عدم لرزش و صدا
  • عدم زنگ زدگی و پوسیدگی

مراحل کانال سازی در ساختمان ها

 

کانال سازی نیازمند طی کردن یک سری از مهمترین و اصلی ترین مراحل می باشد که افراد مجرب و حرفه ای در این زمینه، به هر یک از مراحل مربوط به اجرای کانالسازی آگاه هستند و می توانند با طی کردن این مراحل، بهترین و بی نظیرترین کانال کشی را برای شما به ارمغان آورند. همچنین شما می توانید در خصوص مراحل مربوط به اجرای کانالسازی نیز یک سری از مهمترین و اصلی ترین اطلاعات را به دست آورده تا از این طریق نظارت دقیقی را بر فعالیت کارکنان ما داشته باشید. از مهمترین و ضروری ترین مراحل مربوط به اجرای کانال سازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین و با کیفیت ترین ورق را برای کانال سازی ساختمان تهیه و خریداری کنید.
  • بر اساس نوع و طراحی ساختمان، طرحی از کانال کشی را آماده می کنند.
  • اجرای کانال ها در قسمت های مشخص شده از ساختمان
  • عایق کاری کانال ها
  • توجه به سرعت و جریان هوایی که باید در کانالسازی به آن توجه کرد.
  • راه اندازی کانالسازی و کانال کشی
  • بررسی مسیر کانال ها و رفع مشکل به وجود آمده در فرایند کانالسازی
    هر یک از این مراحل نیازمند دقت و توجه بسیار بالایی می باشد که در صورت عدم توجه به این مراحل، ممکن است اتفاق های ناگواری به وجود آید. همکاران ما در شرکت تهویه نظری، یکی از متخصص ترین افراد در زمینه اجرای کانالسازی می باشد که شما می توانید با خیال راحت اقدامات مربوط به کانالسازی ساختمان خود را به دست ما بسپارید تا بتوانید از بی نظیرترین سیستم تهویه هوای مطبوع استفاده کنید.

آیتم هایی که بایستی در کانال سازی به آن توجه کرد:

در فرایند کانال سازی بایستی یک سری از مهمترین محاسبات را با دقت انجام داد تا بتوان جریان هوای مورد نیاز را به بهترین شکل ممکن در ساختمان به جریان انداخت. البته متخصصان و افراد حرفه ای در این زمینه به خوبی به این نکات توجه و آگاهی لازم را دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن اقدام به اجرای کانالسازی مورد نظر شما داشته باشند. سرعت هوای در حال جریان نیز از دیگر مهمترین آیتم های مورد توجه در کانال سازی بوده که بایستی بر اساس نوع ساختمان تنظیم و قابل کنترل باشد. شما می توانید از جدول مربوط به مقادیر استاندارد های سرعت جریان هوا، اطلاعات بسیار دقیقی را در خصوص سرعت هوا در کانال کشی را به دست آورید. قطر و ضخامت کانال ها نیز بر اساس سرعت جریان هوا مشخص و تعیین می گردد که شما می توانید اطلاعات مربوط به این موارد را به راحتی از جداول زیر به دست آورید.

طبقه بندی کانال سازی ساختمان بر اساس سرعت هوا

کانال سازی یکی از پرکاربردترین و بی نظیرترین صنعت در سال های اخیر شناخته شده است که آیتم ها و عوامل بسیار متعددی در آن دخیل هستند و می توانند متنوع ترین اشکال کانالسازی را برای شما به ارمغان آورند. امروزه می توانید شاهد رتبه بندی کانالسازی بر اساس سرعت باشید که عبارتند از:

  • کانال سازی بر اساس سرعت هوای بالا: برخی از صنایع نیازمند هوایی با سرعت بسیار بالا هستند که بتوانند نیازهای خود را رفع کنند که از مهمترین این صنایع می توان به کارخانجات اشاره کرد. از کانال های سرعت هوای بالا نیز در این ساختمان ها استفاده می شود.
  • کانالسازی بر اساس سرعت هوای پایین: از این مدل سیستم ها در ساختمان هایی استفاده می شود که مسکونی هستند و نیاز به سرعت هوای کمتری دارند. نیروهای متخصصی که در این زمینه فعالیت می کنند، بایستی به این موارد توجه و دقت بالایی را داشته باشند و از این طریق بهترین و بی نظیرترین سیستم تهویه هوای مطبوع را برای ساکنان ساختمان ها به وجود آورند.

هزینه های مربوط به کانال سازی

یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های بسیاری از افرادی که به دنبال اجرای کانال سازی در ساختمان خود هستند، هزینه های مربوط به این امر می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات مورد نظر خود در خصوص هزینه های مربوط به از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کرده و از این طریق دقیق ترین و بروزترین اطلاعات را در مورد هزینه های مربوط به اجرای کانال سازی به دست آورید. همچنین شما می توانید قیمت های مربوط به انواع کانال و کانال کشی را به شکل زیر در اختیار داشته باشید.

عوامل موثر در هزینه های مربوط به کانال سازی

جالب است بدانید که آیتم های بسیار متعددی وجود دارد که در هزینه های مربوط به مراحل اجرایی کانال سازی تاثیر گذار بوده و شما می توانید با این آیتم ها آشن شده و در نتیجه انتخاب مناسبی را برای نحوه ی اجرای کانال سازی انجام دهید. الیته در نظر داشته باشید که شما می توانید معقول ترین و کم ترین تعرفه ها و هزینه های مربوط به اجرای این سیستم را از همین وب سایت پیش روی خود دریافت کنید. با این حال از مهمترین و ضروری ترین آیتم ها و عواملی که می تواند در هزینه های مربوط به اجرای کانال سازی تاثیرگذار باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتفاع و شرایط مکانی ساختمانی که قصد نصب کانال کشی در آن را دارید.
  • نوع ورق های مورد استفاده در اجرای کانالسازی
  • نوع اتصالات مورد استفاده در سیستم کانال کشی
  • ضخامت ورق های مورد استفاد
  • متراژ ساختمان
  • هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب
  • هزینه های مربوط به خرید تجهیزات مورد استفاده در اجرای کانالسازی
  • برند و جنس کانال های استفاده شده در اجرای کانالسازی
  • هزینه های مربوط به دستمزد نیروی متخصص
    هر یک از این آیتم ها می تواند تاثیرگذاری بسیار بالایی را در هزینه های نهایی اجرای کانالسازی در ساختمان ها را داشته باشد و شما می توانید با توجه به این موارد، بهترین و باکیفیت ترین کانال کشی را در ساختمان خود پیاده کرده و از سیستم تهویه هوای مطبوع برخوردار شوید.

بهترین زمان برای اجرای مراحل کانالسازی

با توجه به فرا رسیدن روزهای سرد زمستانی، بسیاری از مردم به دنبال راهنمای اجرای کانال سازی مناسب در ساختمان مورد نظر خود هستند تا بتوانند از سیستم تهویه هوای مطبوع نهایت برخورداری را داشته باشند. شما نیز فرصت را از دست ندهید و در مناسب ترین و بهترین زمان ممکن با شرکت تهویه نظری ما در تماس باشید و درخواست خود را به ثبت برسانید. البته توصیه می شود که قبل از ثبت درخواست خود، جداول مربوط به انواع کانال های و قیمت این محصولات را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا از این طریق آشنایی لازم را با مراحل و هزینه های مربوط به اجرای کانال سازی داشته باشید. همچنین می توانید در صورت داشتن هرگونه ابهام یا سوالی نیز با همکاران متخصص ما در تماس بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید. شما می توانید پلان ساختمان خود را برای همکاران ما ارسال کنید تا دوستان ما بتوانند طراحی مناسبی را برای اجرای کانالسازی انجام دهند. همچنین در نظر داشته باشید که همکاران ما می توانند مراحل مربوط به اجرای کانالسازی را در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن انجام داده و شما نیز بتوانید در اولین فرصت از سیستم تهویه هوای مطبوع مورد نظر خود بهره مند شوید؛ بنابراین بهترین و مناسب ترین زمان برای اجرای مراحل مربوط به کانالسازی هم اکنون می باشد.

 

لوازم کانال سازی کولر

لوازم مورد به کار گیری در کانال سازی کولر در پیشبرد کانال کشی کولر در ساختمان ها زیاد موثر هستند . به گونه ای که هر کدام ز لوازم و محصولاتی که درین عرصه مورد استفاده قرار میگیرند , بسیار دارای اهمیت می‌باشند . لوازم کانال سازی برای سهولت در انجام کارهای متخصصین کانال سازی و همینطور بالا بردن کیفیت اجرای کانال سازی کولر اختراع گردیده اند . در کانال سازی کولر اشخاص کارشناس با دقت به نیاز مشتریان و نیز با بررسی حالت جوی مو جود مبادرت به انتخاب متریال ها میکنند . در تولید کانال کولر یک کدام از متریال های پر استفاده ورق فلزی می‌باشد . در کانال سازی کولر ورق های گالوانیزه , آلومینیومی و سیاه مورد استفاده ی کانال سازان قرار میگیرند . از سایر مورد ها مصرف شده در ساخت و اجرای کانال کولر می توان دریچه کولر , قاب چوبی , پیچ و مهره , نخ نسوز , فلنچ ( نبشی ) , عایق الاستومری و گونه های نوار درزگیر را نام برد .

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


هزینه تعمیر کولر گازی چقدر است؟
  • ۲۵
  • شهریور
  • هزینه تعمیر کولر گازی چقدر است؟

    چرا تعمیر کولر گازی از اهمیت زیادی برخوردار است؟ دوره و زمانه‌ های کولرهای آبی و مدام تا بالای پشت‌ بام رفتن ...

    سیستم تهویه مطبوع چیست؟ انواع سیستم تهویه مطبوع و کارکرد آن‌ها
  • ۲۵
  • شهریور
  • سیستم تهویه مطبوع چیست؟ انواع سیستم تهویه مطبوع و کارکرد آن‌ها

    تهویه مطبوع چیست؟ تهویه مطبوع به طور دقیق عبارت است از  فن آوری رساندن شرایط طرح داخل به شرایط استاندارد یا آسایش ...

    تاسیسات چیست و چه کارایی دارد؟
  • ۲۹
  • شهریور
  • تاسیسات چیست و چه کارایی دارد؟

    تاسیسات چیست؟ در دنیا ی  امروز تامین آسایش بشر یکی از اهدف اصلی است به همین دلیل نقش تاسیسات مکانیکی به عنوان ...

    تأسیسات مکانیکی ساختمان چیست؟
  • ۲۹
  • شهریور
  • تأسیسات مکانیکی ساختمان چیست؟

    تأسیسات مکانیکی ساختمان شامل مجموعه ای از سازه ها و اجزایی است که ساختار سیستم های داخلی ساختمان را جهت بهبود سطح آسایش ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09131109867

    ادرس

    اصفهان-آبشار سوم-مجتمع رویال سنتر

    پست الکترونیک

    Mashayekhi.tec@gmail.com