• تهران، پونک، عدل شمالی، بلوار کمالی جهاد، کوچه یکم، پلاک یکم، واحد اول
تلفن همراه
09121184963
تلفن دفتر
03136343448
ساعات کاری
شنبه تا پنجشنبه ۹ تا ۲۰

دریچه بازدید با قفل زیمنس

قیمت دریچه بازدید با قفل زیمنس

دریچه بازدید فن کویل ساده به وسیله رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود .همچنین به وسیله پیچ مخفی و یا پیچ از روی نما در محل مورد نظر نصب می شود.

دریچه بازدید لولادار با قفل یکی دیگر از انواع دریچه های بازدید و دسترسی تأسیسات محسوب میشود. از جمله ویژگی های دریچه های بازدید لولایی این است که درب ، در حال باز بودن از ساختار دریچه کاملا جدا نمی شود و همیشه با کمک لولا به ساختار فریم متصل خواهد ماند.

مشخصات دریچه بازدید با قفل زیمنس

دریچه بازدید با قفل زیمنس دارای دو نوع فریم ۳ و ۵ سانتی است و در دو مدل لولایی و وزنه ای ساخته می شود. درب دریچه بازدید با قفل زیمنس به صورت یک ورق صاف و بدون هرگونه سوراخ و شیار است.

خرید دریچه بازدید با قفل زیمنس

در نتیجه در این دریچه امکان تردد هوا وجود نخواهد داشت. درب این نوع دریچه دسترسی به وسیله لولا به قسمت فریم وصل می شود و توسط قفل زیمنسی، درب آن باز و بسته می شود. اما در مدل وزنه ای درب به صورت کامل از فریم جدا شده و بعد از مراحل بازدید و تعمیرات در محل خود جای می گیرد.

سطح بدنه ی دریچه بازدید لولادار آلومینیومی ساده نیز توسط رنگ کوره ای در رنگ های متنوع قابل پوشش می باشد. این دریچه ها را می توان هم به صورت پیچ از رو، و هم به صورت پیچ از داخل (به صورت مخفی) در محل دل خواه خود نصب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرماید .

توضیحات

دریچه بازدید با قفل زیمنس در مواردی کاربرد دارد سیستم برگشت هوای فن کویل توسط کانال رابط از محیط تغذیه میشود . در این صورت دریچه بازدید احتیاج به منفذ عبور هوا ندارد .در این مدل از دریچه بازدید حتما باید درب دریچه زیر فن کویل کاملا مسدود باشد .

یکی از این مدل دریچه های بازدید که فن کویل دارای دو مدل فریم ۳ و ۵ سانتی می باشد و در دو مدل لولایی و وزنه ای تولید میگردد . در مدل لولایی درب دریچه بازدید فن کویل به وسیله قفل زیمنس بازو بسته می شود ، اما در مدل وزنه ای درب دریچه بازدید به طور کامل از فریم جدا شده و بعد از چکاپ دستگاه روی نشیمن خود جای گذاری میشود. این نوع دریچه بازید تاسیسات به شکل کامل از قاب جدا و بازسازی می شوند.

 

محصولات مرتبط