• تهران، پونک، عدل شمالی، بلوار کمالی جهاد، کوچه یکم، پلاک یکم، واحد اول
تلفن همراه
09121184963
تلفن دفتر
03136343448
ساعات کاری
شنبه تا پنجشنبه ۹ تا ۲۰

دریچه سقفی گرد

پخش نامحسوس هوا بصورت Diffuser
کنترل هوادهی با دمپر
سرعت هوادهی تا 2000 فوت بر دقیقه

توضیحات

دریچه برجسته سقفی

دریچه‌های سقفی گرد برجسته (دیفیوزر گرد برجسته) قابل استفاده در کاربرد‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع می‌باشند. این دریچه یک پخش‌کننده سقفی جهت استفاده در هوای رفت، برگشت و تخلیه (اگزاست) با حجم هوای عبوری و سرعت عبوری بالا (تا 2000 فوت بر متر) در سقف‌هایی با ارتفاع کمتر از 4 متر می‌باشد. به دلیل ساختار آیرودینامیکی پره‌های این محصول به هنگام عبور جریان هوا از روی پره‌ها صدای بسیار کمی ایجاد می‌شود.

مدل های دیگر

همانند دریچه‌های گردابی (خورشیدی) و دریچه سقفی گرد تخت پخش هوای دریچه‌های سقفی گرد برجسته نیز به صورت 360 درجه است که به پخش هر چه همگن‌تر جریان هوای عبوری کمک می‌کند با این تفاوت که الگوی پخش هوای این مدل از دریچه های تنظیم هوا به صورت پخش نیمه افقی (Semi-horizontal) می‌باشد.

این دریچه‌ها قابلیت نصب روی انواع سقف‌های کاذب و حتی اتصال مستقیم به کانال‌های گرد را دارد. به دلیل خاصیت جداشوندگی فنری پره‌ها از قاب دریچه، پره‌های این محصول را می‌توان به راحتی از قاب جدا کرده و عملیات نصب را از داخل قاب اجرا کرد این کار باعث می‌شود روی رخ قاب نیازی به سوراخ پیچ نباشد که تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری و معماری فضا خواهد داشت.

موسسه فنی مشایخی  جهت تولید دریچه‌های سقفی گرد از مرغوب‌ترین آلیاژ‌ ورق‌های آلومینیومی استفاده می‌کند که موجب کیفیت بالای این دریچه‌ها و در نتیجه صادرات این محصول به کشور‌های حوزه خلیج فارس شده است. این دریچه‌ها نیز همانند مدل گرد تخت در طراحی‌های سقف باز (Exposed Ceiling Design) و پلان باز (Open Plan) مانند سالن‌های بزرگ نمایشگاه، سوپر مارکت‌ها، فرودگاه‌ها، کارخانجات و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در صورت نیاز مشتری می‌توان دریچه را همراه با سوراخ پیچ در قاب، دمپر پشت دریچه‌ای پروانه‌ای، دمپر پشت دریچه‌ای نیم صفحه، تبدیل پشت دریچه جهت کانال فلکسیبل، دریچه داخل تایل آرمسترانگ و در انواع مختلف رنگ‌های پودری الکترواستاتیک تولید نمود.

 

محل نصب: سقف و یا سقف کاذب

جنس:  آلومینیوم

ضخامت: 1 میلی‌متر

 

ویژگی‌ها

  • پخش نامحسوس هوا بصورت Diffuser
  • کنترل هوادهی با دمپر
  • سرعت هوادهی تا 2000 فوت بر دقیقه

موارد کاربرد

  • محیط‌های اداری
  • محیط‌های بیمارستانی
  • محیط‌های خانگی

 

محصولات مرتبط